2012.08.03.
15:28

Írta: LCHB

erkezes

tulajdonkeppen nem sok minden. szokatlanul durva jetlagem volt tegnap, ezert csak a nagyon hivatalos es szuperfontos dolgokat inteztem el. leadtam minden papirt a mester jelentkezeshez es ellatogattam juliahoz a vizumom miatt, ami ugye vasarnap lejar. (ezt is nehezen dolgozom fel, egy eves a vizumom...). aggodtam a dolog miatt, mert a csutortok es a pentek volt egyedul hetkoznap es elvileg kell ilyenkor HIV tesztet csinalni. tavaly egeszen konkretan egy oraval a megerkezesem utan vittek el a korhazba vert venni. ehhez kepest tegnap minden gyorsan elintezodott, senki sem rohant semmivel, a jelentkezest veglegesitettuk, a HIV teszt meg ugy nez ki raer jovo hetig.
meglatogattam azokat az ismeroseimet is, akik mar/meg itt vannak, egesz fura erzes volt. a volt fonokom pl egy teljesen masik irodaba koltozott es ettol olyan erzesem lett, mintha egy eve nem lattuk volna egymast, pedig osszesen ket honapot voltam tavol. tenyleg nem tudom megmagyarazni, hogy miert vagyok ennyire szentimentalis minden aprosaggal kapcsolatban, valahogy olyan mintha ketteszakadt volna az eletem es ket otthonom lenne. mindenhova hazamegyek es mindig hianyzik a masik. remelem gyorsan hozzaszokom ehhez. amikor pedig reggel elmentem a boltba, meglattam ezt...
magyaros lazac curry szoszban.JPG
namost ez magyaros lazac körri szószban (????!!!). valami nagyon durva honvagyam lehetett, hogy kepes voltam megenni es minden rettenetessege ellenere tobb mint a felet be is falni utana. gyakorlatilag paradicsomos hal mexikoi zoldsegekel, a magyarossagat persze nem talaltam sehol. de vicces valahol marketing szempontbol, hogy igy eladhato itt valami.
kesobb megismerkedtem azokkal az osztondijasokkal, akik mar itt voltak tegnap, este elmentunk a koreai etterembe. en "beszeltem" egyedul oroszul. menut forditani is rendelni is sikerult, ez kereken egy buszkesegpont nekem. ;) kiderult, hogy az egyik csajt tavalyt konkretan ugy menekitettek ki az arab tavasz kellos kozepebol, ugyhogy a csaladja nem ok nelkul aggodik erte, amikor a vilagvegere utazik. a roman lany is kedvesnek tunik, o most eloszor lakik kulfoldon, kazahsztan jo kezdes :) remeljuk neki a legjobbakat. :D
nem tudom mi utott belem, tegnap este mar 10kor agyban voltam es szegyenszemre ma fel egykor ebredtem. szerencsere nem ket hetre jottem, ugyhogy van ido, amit pazarolhatok. elso utam ismet a boltba vezetett, megvenni mindazt amit tegnap elfelejtettem :) a cuccom nagy resze tovabbra is egy ismerosomnel van, valamint atmenetileg a kolesz egy menobb szobajaban egyedul lakom, amig lakast nem talalunk, ezert csak a legszuksegesebbek szereztem be. aztan elmentem a gymbe es futottam egy orat, erositettem egy picit es szomoruan konstataltam, hogy az elmeny sehol sincs egy zumba orahoz kepest.
hamar ra kellett jonnom, hogy zumbazni itt nem nagyon fogok tudni, tekintve hogy ilyen ora csak ket fitness klubban van. ezzel az a baj, hogy mig otthon lehet venni mondjuk egy 10 alkalmas berletet, itt csak tagkent lehet beiratkozni, amivel minden luxusszolgaltatast el lehet erni, termeszetesen ennek a vagyoni vonzataval egyutt. eleg szomoru, hogy nagyon sok olyan szolgaltatas hianyzik itt, ami a kozeposztalynak szol, a zumba pl ilyen. ez van amikor en es egy minimalis reteg osztozunk a kozeposztaly kategorian, durva csusztatassal mi vagyunk a dutch disease zumbatol megfosztott karvallotjai. egyre komolyabban gondolkozom azon, hogy elmegyek egy instruktori tanfolyamra, elvileg indul egy orosz nyelven valamikor az osszel. meglatjuk.
visszaterve a gymhez, kellemes feludules volt meg tobb koreait latni a sok kazah utan. itt jelenleg international summer school van, ugyhogy a kulfoldi is sokkal tobb mint egyebkent. az itt tanulok csak egy het mulva jonnek, alig varom, hogy ujra lassak nehany regi ismerost. yay. itt van egy nagyon meno kazah dal, ami most folyik a radiobol, szerintem mindent meger megnezni a klippjet. jo szorakozast!!!
ma este mar tobben leszunk es a kedvenc uzbeg ettermembe megyunk, ahol a szulinapomat is unnepeltem, illetve ahol a bucsubulim is volt. elmondhatatlanul varom a saslik, az uzbeg plov es a hacsaprui megismerteteset a tobbiekkel, ehhez ez a legjobb hely. mara egyebkent kezdem elvezni, hogy itt kozuluk en vagyok itthon es en magyarazhatom el, hogy mi micsoda. jo lesz ez, mar erzem :)
addig pedig prezidium hatarozatokat forditok es tavalyi beszamolot irok. remelem ezt a Cold War History Research Center munkatarsai is olvassak... es nagyon elegedetten hatradolnek, hogy haladok vele. :)
ha lesz valami jo, akkor pedig igyekszem ujra jelentkezni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kazahsztantmondtal.blog.hu/api/trackback/id/tr614694146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása